Témata
- Odlišnosti v intelektovém nadání
- Jak se cítí nadaní žáci v prostředí školy
- Identifikace kognitivně nadaných žáků
- Jak začít s podporou nadání
- Jaký systém podpory nadání na škole zvolit
- Nadání a emoce
Cílová skupina
Pedagogičtí pracovníci ze základních a středních škol, kteří mají ve třídě nadaného žáka nebo mají chuť prohloubit si své znalosti a získat novou inspiraci a podněty pro práci s nadanými žáky.
Lektoři
Ing. Kateřina Venclová, Mgr. Věra Čermáková,
Mgr. Soňa Holá, Mgr. Martina Mátychová, Ph.D., PhDr. Jana Jurášková, Ph.D., Mgr. René Gavlas,
Ing. Alena Čiháková, Mgr. Radka Polívková,
Ing. Romana Poloprutská, Mgr. Olga Daşkın
Podrobné informace a přihlášku najdete v pozvánce v příloze.