K 20. březnu zaznamenal tým Digitální pohotovosti více než sto reakcí na nabídku podpory. K dnešnímu dni máme již 102 reakcí na služby Digitální pohotovosti a žádosti o pomoc nepřicházejí jen ze škol. Oslovují nás i malé obce, abychom jim pomohli v propojení zastupitelů, úředníků a podobně.
Máme v provozu 3 telefonní linky 722 285 222, 702 099 458, 733 749 200 a dvě e-mailové adresy skolyonline@kr-kralovehradecky.cz, skolysobe@email.cz.
V pátek se uskutečnila historicky první on-line porada ředitelů středních škol, účast byla téměř stoprocentní. Děkujeme všem ředitelům, kteří se snaží, aby jejich školy realizovaly on-line vzdělávání co nejlépe.
Týž den proběhla také video konference se zástupci obcí s rozšířenou působností a místních akčních plánů. Bylo dohodnuto, že v příštím a přespříštím týdnu proběhne ve stejné formě porada s řediteli dětských domovů, s řediteli speciálních škol a v rozdělení podle území jednotlivých ORP celkem 15 video konferencí s řediteli základních škol, abychom školám mohli pomáhat co nejefektivněji. Harmonogram posledně jmenovaných virtuálních setkání naleznete v příloze.
Termíny on-line porad s řediteli ZŠ, MAP a ORP
Datum
Hodina
ORP
3/25/2020
13.O0
Broumov
3/25/2020
14.00
Dobruška
3/25/2020
15.00
Dvůr Králové nad Labem
3/26/2020
13.O0
Hořice
3/26/2020
14.00
Hradec Králové
3/26/2020
15.00
Jaroměř
3/27/2020
14.00
Jičín
3/30/2020
13.O0
Kostelec nad Orlicí
3/30/2020
14.00
Náchod
3/30/2020
15.00
Nová Paka
3/31/2020
13.O0
Nové Město nad Metují
3/31/2020
14.00
Nový Bydžov
3/31/2020
15.00
Rychnov nad Kněžnou
4/1/2020
13.O0
Trutnov
4/1/2020
14.00
Vrchlabí